Google Преводач

петък, 23 май 2014 г.

Солено-сладки "брускети"

















Тази рецепта я знам от баба ми,която като бях малка ми правеше такива "хапчици".Обожавам ги и реших да ги споделя с вас и да видите,колко са вкусни.
Освен с геврек аз използвах и останалия козунак от Великден и така го оползотворих пълноценно!Преди години не са се наричали "брускети",но сега аз така ги нарекох,защото мисля,че са си точно такива за нашето,сегашно",модерно" време.

Необходими продукти:

1-2 бр. по-големи геврека(сладки,може и солени да са)
масло или маргарин
кашкавал за поръсване ( 150 гр. )

Начин на приготвяне:

Нарязваме гевреците на шайби.Намазваме всяко парченце с малко масло или маргарин и поръсваме с настърган кашкавал.Слагаме да се пекат в предварително загряна фурна на 180 гр, за 15 мин. или до разстапяне или запичане на кашкавала.Аз ги пека директно върху решетката на фурната и така се запичат и от долу и хващат много хубава коричка.
Чудесно мезе!Това са ми любимите "брускети",спомням си ги от детството...

Няма коментари:

Публикуване на коментар